De basis van PLUCK wordt gevormd door een klein actief kernteam. Jong en agile, met veel ambitie en weinig overhead. Geen fancy kantoor, wel veel ruimte om te groeien. We werken lean, discussiëren levendig en leren het liefst elke dag iets bij.
Ons kernteam is gericht op samenwerking en verbinding. We boffen, want ons PLUCK-kluppie breidt zich, ondanks de spannende tijden, langzaam maar zeker uit met getalenteerde vakspecialisten. Zij dragen met nét zoveel enthousiasme als wij bij aan het succes van PLUCK. Met hun kennis, ervaring en goeie ideeën komt PLUCK steeds meer tot bloei.
Onze bedrijfsvoering is zo transparant als een tuinkas. Alles is bespreekbaar. We moedigen elkaar aan om ideeën uit te spreken, anders te kijken en buiten de box te denken. We avonturieren, werken hard en genieten van wat we samen creëren. Succes is een team effort.
Pluck is nieuw op de markt. Nieuw in deze vorm. Oprichter Coen de Kovel is een vertrouwd gezicht in de business van Foodretail en -service. Hij kent de markt als z’n broekzak, opereert graag op het grensvlak met andere branches en pioniert bij voorkeur in samenwerking met partners die anders durven denken en doen.
Grootgebracht in een familie van hardwerkende ondernemers, is hij gewend te denken in mogelijkheden en kansen grijpen. Een innovatieve marktkoopman met een hart voor dienstverlening. Hij wil meerwaarde creëren voor iedereen met wie hij samenwerkt, omdat je met kwaliteit in plaats van kwantiteit net zo goed je doelstellingen kunt bereiken. Na 20 jaar commerciële ervaring in verschillende functies, volgt hij nu zijn ondernemershart. PLUCK is een jongensdroom in uitvoering: ondernemen onder eigen voorwaarden.
Zijn verfrissende kijk op de markt, productontwikkeling en samenwerking zorgt voor een onderscheidende aanpak die past bij de vraag van vandaag en de wensen voor morgen.
Nienke Blom-Wijkstra
onze brand identity,
concept en copy specialist
Creatieve identiteitsstrateeg die de droom en ambities van Coen heeft vertaald naar een merk met karakter. Geeft smaak aan PLUCK met krachtige copy en strategische communicatie. Een originele idee-fixer die houdt van ambachtelijk denkwerk en puzzelen totdat het klopt. Als sparringpartner, art director en hoofdredacteur innig onderdeel van het PLUCK-kluppie.
Nikki Holleman
onze pr, promotie &
eventproductie specialist
Marketing en communicatie generalist die creatief meedenkt en hands-on handelt. Vertaalt merkwaarden en strategie moeiteloos naar concrete middelen, van idee tot aan oplevering met oog voor inhoud en detail. Samen met Ideefix is Buro Nikki verantwoordelijk voor onze contentstrategie en -uitvoering. Nikki is ook een troef als het gaat om pr, promotie, online zichtbaarheid en eventmanagement.
Edwin Le Poole
onze premium product specialist
Wat doe je als je je klanten helpt om gezonder te eten, maar je nergens de gezonde lekkere tussendoortjes kunt vinden? Dan ga je ze zelf maken! Een plucky move die fantastisch uitpakte. Sindsdien heeft Edwin Le Poole een bloeiende business met 40 producten die gegarandeerd bestaan uit 100%natuurlijke ingrediënten. Een inspirerende businesspartner.
Jesse Nortier
onze packaging design specialist
Jesse is een multigetalenteerde freelancer: DTP-ontwerp, fotografie, meubeldesign, 3d-visualisaties. Zijn oog voor ontwerp, compositieen kleur is feilloos. Zijn afwerking trouwens ook. Hij heeft een voorliefdevoor ontwerpen die tastbaar zijn; als een idee werkelijkheid wordt en je het in je hand kunt houden. Bijvoorbeeld de verpakkingen van onze premium PLUCK-labels.